loading...
F . I . Y

sms

yeshim بازدید : 5 پنجشنبه 1391/09/16 نظرات (0)

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه

دوست داره همه چی تموم بشه

*****************************

ستاره وقتی میشکنه میشه شهاب

اما دلی که میشکنه میشه سوال بی جواب !

*****************************

عادت می کنیم

به داشتن چیزی و سپس نداشتنش

به بودن کسی و سپس به نبودنش

تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه

*****************************

ساده که باشی

زود حل میشوی

میروند سر وقت مساله بعدی

*****************************

یادمان باشد که قصه ى کودکانمان را

با “یکى بود یکى نبود” آغاز نکنیم

ازابتدا به آنها بیاموزیم که اگر یکى نباشد

دیگرى هم نیست

*****************************

درد دلهایت را به کسى نگو

چون بعضی ها یاد مى گیرند چگونه دلت را به درد بیاورند

*****************************

بر آنکه با سرمایه اش فقط زمین می خرد

روزی خواهد آمد که با خود بگوید:

برای چنین روزهای مبادایی،

کاش قطعه ای آسمان می خریدم ...

*****************************

بزرگ‌ترین دستاوردها

نصیب کسانی می‌شود که

به یک آغاز کوچک ، راضی بوده‌اند

*****************************

اگر وجود خار در کنار گل مایه اندوه ماست

وجود گل در کنار خار باید مایه شادی ما باشد

*****************************

چه نقاش ماهری است

فکر و خیال

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند

نوشته شده در  جمعه بیستم مرداد 1391ساعت 23:30  توسط وحید |  7 يادگاري
 
 

ای ساربان آهسته رو کارام جانم می‌رود

 

وان دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود

 

من مانده‌ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او

 

گویی که نیشی دور از او در استخوانم می‌رود

 

گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون

 

پنهان نمی‌ماند که خون بر آستانم می‌رود

 

محمل بدار ای ساروان تندی مکن با کاروان

 

کز عشق آن سرو روان گویی روانم می‌رود

 

او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان

 

دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود

 

برگشت یار سرکشم بگذاشت عیش ناخوشم

 

چون مجمری پرآتشم کز سر دخانم می‌رود

 

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او

 

در سینه دارم یاد او یا بر زبانم می‌رود

 

بازآی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین

 

کاشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می‌رود

 

شب تا سحر می‌نغنوم و اندرز کس می‌نشنوم

 

وین ره نه قاصد می‌روم کز کف عنانم می‌رود

 

گفتم بگریم تا ابل چون خر فروماند به گل

 

وین نیز نتوانم که دل با کاروانم می‌رود

 

صبر از وصال یار من برگشتن از دلدار من

 

گر چه نباشد کار من هم کار از آنم می‌رود

 

در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

 

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود

 

سعدی فغان از دست ما لایق نبود ای بی‌وفا

 

طاقت نمیارم جفا کار از فغانم می‌رود

 

  نوشته شده در  سه شنبه سوم مرداد 1391ساعت 15:10  توسط وحید |  6 يادگاري

 
 

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟



بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!



بـاران کـه بـاریــد ... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!



خـورشـیـدکـه تـابـیـد ... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!



اشـک کـه آمـد ... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!



او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .

 

  نوشته شده در  جمعه شانزدهم تیر 1391ساعت 23:13  توسط وحید |  10 يادگاري
 
 

دوستی من شبیه باران نیست


که گاهی بیاید و گاهی نه


دوستی من شبیه هواست

 


ساکت

 

      

اما همیشه در اطراف تو

گزارش صدا وسیما از کاهش قیمت در بازار:

گزارشگر: ببخشید قیمت میوه‌ها تغییری داشته؟

میوه‌فروش: بله قیمت هر نیم کیلو گوجه‌سبز شده ۳۰۰۰ تومن

گزارشگر: جدی؟ این همه کاهش قیمت؟ قیمت قبلی چقدر بوده؟

میوه‌فروش: بله... قبلا هر کیلو ۶۰۰۰ هزار تومن بوده

گزارشگر: به نظرتون پایین‌تر هم میاد؟

میوه‌فروش: قطعا. با تلاش دولت برای تنظیم بازار،

مطمئنا شاهد هر ربع کیلو ۱۵۰۰ تومن هم خواهیم بود...

*****************************

عید رو که رد می‌کنیم، اول پشه میاد!

بعد مگس میاد!

بعد از این مورچه بالدارها میاد!

بعد سوسک میاد! بعد سوسک‌بالدار میاد! بعد مارمولک میاد!

یعنی می‌ترسم همینجوری پیش بره، طرفای مرداد اژدها بیاد!!

*****************************

حاضرم دمپایی لا انگشتی با جوراب بپوشم

ولی وارد رابطه عاشقانه نشم...

*****************************

بعضی از حرفا تو دل آدم می‌مونه...

مثل تیکه‌ها رانی هلو تو قوطی!! 

*****************************

خدایا مارو بکش بچه های مارو بکش

اقوام مارو بکش پدر و مادر مارو بکش

خدایا اصلا هر چی مار تو دنیاست بکش!!

*****************************
مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام 75تومان)

برنده : هر روز1 لپ تاپ

سوال 1: آب خوبه؟ بله

2:درخت چه رنگ است؟ سبز

3:آهن سفت تره یا پنبه ؟ آهن

سوال آخر : شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن

را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد?

*****************************

موقع خواب :

بابام : گوشی رو کجا گذاشتی ؟

مامانم : بالا سرت !

بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟

مامانم : چونکه سرطانزاست !

یعنی عشق میچکه !!!

*****************************

یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید”

من میجوشوندم بعد میخوردم !!!


 
 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

فردا شد و باز هم تو گفتی فردا

امروز دلم مانده و یک دنیا حرف

یک ، هیچ به نفع دل تو تا فردا...

******************************

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .

******************************

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد

دلیل بر ارزش ات نیست

شاید آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .

******************************

دار بزن … خاطرات کسی که  تـو را دور زده

حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . . .

******************************

هر چه فکر می‌‌کنم حرفم نمیاید ....

 خیالت را گم کرده‌ام یا مسیر عاشقیت را ؟؟؟

شاید هم تو راه قلبم را گم کرده‌ای

و در شعر دیگران نشسته ای!!؟؟

******************************

حالا که قرار نیست دیگر حوای من باشی

به چه امیدی آدم شوم ؟

******************************

این فاصله ها که بین ما بسیارند

از بودن ما کنار هم بیزارند

یک روز برای دیدنت می آیم

اما اگر این فاصله ها بگذارند . . .

******************************

گفتی : ما به درد هم نمی خوریم

اما هرگز ندانستی که من تو را برای دردهایم نمی خواستم

******************************

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
www.mjfiy.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 252
  • کدهای اختصاصی
    Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی